۹۴درصد زنان هاليوود «تعرض جنسي» را تجربه كرده‌اند

به گزارش هاليوود ريپورتر، تحقيقات جديد نشان مي‌دهد 94 درصد زنان مشغول در سينماي هاليوود تجاوز و تعرض جنسي را تجربه كرده‌اند.
طبق تحقيقات «مركز تحقيقات ملي تجاوز جنسي» در همكاري با «ائتلاف خلاق» بيشترين مصاديق آزار و تجاوز جنسي شامل تجاوز، لمس و سخنان ركيك و جوك‌هاي سكسي در محل فعاليت‌هاي سينمايي در هاليوود بسيار شايع است و زنان از اين اوضاع بسيار آزرده‌خاطر بوده و احساس ناامني مي‌كنند.
در مصاحبه‌هايي كه طي اين تحقيق با زنان در هاليوود شده از مواردي همچون برهنه‌كردن‌هاي غيرضروري در صحنه فيلمبرداري، لمس ناخواسته و تحت شرايط اجبار، نشان دادن فيلم‌ها و عكس‌هاي پورن به صورت اجبار و صحبت‌هاي ركيك جنسي در حدود 75 درصد و تجاوز جنسي در حدود 35 درصد عنوان شده است.
در اين تحقيق همچنين به سن اين تجاوزها اشاره شده و زنان زير 30 سال بيشترين موارد آزار و تجاوز را داشته‌اند و زنان بالاتر از اين سن نيز بيشتر در اتاق هتل‌ها با استفاده از زور و پيشنهاد ارتقاي سطح كاري زنان آنها را مورد تجاوز كامل جنسي قرار داده‌اند.
تجاوزكنندگان هم در اين تحقيق لحاظ شده‌اند به اين ترتيب كه 29 درصد از آنها مديران كمپاني‌ها و كارگردانان و تهيه‌كنندگان، 24 درصد همبازي‌ها و همكاران و 20 درصد سوپروايزرها و مديران ارشد بوده‌اند.